Pagina's

zondag 4 januari 2015

2015

NYE
Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuw jaar toegewenst natuurlijk! Het is alweer zo'n vier dagen 2015. Wat gaat de tijd toch snel! (Dit ben je vast al vaker tegen gekomen.. hihi)


Oud en nieuw vond ik heel erg leuk. Ik heb het samen gevierd met vrienden en het was een heel gezellige avond. We hebben het jaar heel goed en gezellig afgesloten. Afgezien het feit dat ik wel ben gestopt met de aller mooiste sport op de wereld, vanwege een blessure, was 2014 toch een ontzettend mooi jaar Waarin ik heel veel leuke dingen heb mee gemaakt, onder andere de vakantie naar de Dominicaanse Republiek was geweldig! 

In de intro zei ik het al. De tijd gaat hard, soms een beetje té hard misschien. Ik weet nog goed dat ik naar de brugklas ging. Naar de middelbare school, wat een stap was dat zeg. En nu ben ik alweer bijna van de middelbare school af .. Na bijna zes jaar op de middelbare school te hebben gezeten, moet ik straks examens doen en ga ik verder met een vervolgopleiding. 
De tijd gaat hard, geniet van elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde. 

2015. Dit is het jaar van de veranderingen voor mij. Het jaar waarin ik achttien jaar word, het jaar waarin ik (als alles goed gaat) ga slagen, het jaar waarin ik ga beginnen op een heel andere school. En waar ik allemaal nieuwe mensen ga ontmoeten. Ook ga ik dit jaar voor het eerst in m'n leven alleen op vakantie. Normaal gesproken ben ik altijd met het gezin gegaan, maar dit jaar ga ik alleen en dat is toch best een beetje spannend. 

2014 was een mooi jaar. Hopelijk wordt 2015 nóg mooier. 

Don't forget anything that made you smile in 2014, happy new year. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen