Pagina's

maandag 15 december 2014

Sinterkerst 2014

Heee allemaal! Zaterdagavond heb ik Sinterkerst samen met drie vriendinnen gevierd. Het was super gezellig en we hebben heerlijke sushi gegeten!

Net zoals vorig jaar heb ik samen met drie andere vriendinnen Sinterkerst gevierd. We vieren dit niet al te ingewikkeld, we trekken namelijk gewoon een lootje, kopen een cadeautje en maken er een gedicht bij. Ik had dit jaar dezelfde persoon als vorig jaar getrokken, dat was wel grappig.
Ik had een leuke beanie van de Forever 21 voor haar gekocht en twee hoesjes voor haar mobiel. Zij had toevallig ook mij getrokken en ik kreeg een selfie-stick! Echt heeeeel awesome!! Ze had ook echt een super leuk gedicht voor me gemaakt. Ook al hield het hele lootjes trekken niet super veel in, blijft het toch nog wel even spannend haha.

Nadat we de cadeautjes hadden gegeven en de gedichten hadden voor gelezen gingen we lekker eten. We hadden sushi besteld! En hoe, we hadden een familiebox gekozen en daar zaten 72 sushi's in! De california roll was toch wel mijn favoriet, samen met de tempura ebi roll. Ze zijn bijna allemaal op gegaan en dat in een kwartier ofzo, oops ..

Ook gingen we nog een film kijken en dat was uiteindelijk High School Musical 2 geworden. Ja, HSM 2, we zijn net kinderen. Maar die film is zó ontzettend leuk! Echt jeugdsentiment gewoon en dan keihard met de liedjes mee zingen. Echt leuk!! HSM 1 is ook zo leuk. En Troy Bolton natuurlijk ook.

Het was een hele geslaagde avond! Ik vond het heel erg gezellig in ieder geval en hopelijk volgend jaar weer! Volgende week is het alweer Kerstmis! Jeetje, de tijd gaat echt zo snel! Ik wens iedereen in ieder geval alvast een fijne kerst en een heel gelukkig 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen