Pagina's

maandag 3 november 2014

Tumblr

Hoi! Met het koudere weer wat er nu aan komt en ook al een beetje weer is, heb ik echt meer de neiging om achter m'n computer te kruipen, dan in de zomermaanden. Het is alweer november (de tijd vliegt!) en het koudere weer komt er weer aan. Tijd voor Tumblr!

Voor de mensen die het niet kennen, Tumblr is eigenlijk een soort Instagram vind ik. Je volgt mensen, die een soort blog hebben van allemaal foto's, maar ook teksten of video's. En die komen dan allemaal in je dashboard te staan. Je scrollt langs alle foto's of plaatjes die langs komen en je reblogget wat jij ook leuk vindt. Simpel is dat.
Ik heb nu zo'n twee jaar tumblr denk ik en er zijn fases geweest, waarin ik bijna niet op tumblr gezeten heb. Het verschilt per tijd, ik zit er ook niet dagelijks op, maar de laatste tijd kan ik echt urenlang naar leuke foto's kijken en leuke foto's en/of teksten rebloggen. Ik heb niet echt één soort thema op mijn tumblr of iets dergelijks, eigenlijk net zoals ik hier op mijn blog heb. Ik reblog gewoon wat ik leuk vind. Dat kan variëren van leuke zomer foto's, schattige hondjes, mooie foto's van huizen, steden, natuur omgevingen, stranden, eten, drinken, grappige plaatjes, knappe jongens, noem maar op. Als ik de foto leuk, mooi of grappig vind, reblog ik het.

Ik wilde Tumblr gewoon even delen met jullie, simpelweg omdat Tumblr leuk is en het een leuke tijdverspilling is :). Dus als je niets te doen hebt, neem een kijkje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen