Pagina's

zondag 9 november 2014

Mijn donderdag

Hoihoi! Ja ik wilde jullie graag iets vertellen over mijn donderdag. Namelijk afgelopen donderdag, ik ging toen naar Snowworld! Ik ging naar Snowworld met school en 's avonds ben ik nog uiteten geweest met m'n klas.Ik wilde daar graag meer over vertellen, want ik vond het snowboarden heel erg leuk en ik heb 's avonds heel erg lekker gegeten bij het pannenkoekenhuis, terwijl ik eigenlijk niet zo'n liefhebber ben van pannenkoeken.


Mijn pannenkoek
Samen met heel 5 Havo ging ik naar Snowworld. Je kon kiezen of je wilde skieën of snowboarden. Ik koos voor snowboarden, want ik had al één keer eerder gesnowboard (ook in Snowworld) en daar is mijn hele snowboardgeschiedenis mee afgelopen. Ik ben nog nooit op wintersport geweest of iets dergelijks en ik doe snowboarden ook niet als sport, helaas. Dus zoveel ervaring heb ik niet, ik koos daarom ook maar weer voor het beginnersniveau, omdat ik alweer een beetje was vergeten hoe het nou allemaal precies zat en om te voorkomen dat ik duizend keer zou vallen.. Ik was wel weer benieuwd wat ik van het snowboarden zou bakken. We kregen een paar simpele beginners oefeningen en eigenlijk ging het heel erg goed! Ik wilde eigenlijk ook nog van boven naar beneden snowboarden, maar  toen was de tijd helaas alweer voorbij en gingen we weer terug naar huis.

We gingen maar een uurtje snowboarden helaas, het was echt veel te kort tijd en ik wil zeker heel graag nog een keer snowboarden, ik vind het zo leuk! Het is wel een beetje jammer dat het best prijzig is en dan nog exclusief materiaal. Ik wil gewoon voor in de toekomst heel graag, heel goed leren snowboarden, dat lijkt me echt heel gaaf! En ik wil ook nog later een keer op wintersport! (wel pas natuurlijk wanneer ik het snowboarden goed geleerd heb :)) Ja, snowboarden dat wil ik nog heel graag in m'n leven goed leren. Dat lijkt me heel gaaf!

Toetje
Ook ging ik die avond met mijn klas naar het pannenkoekenhuis, als klassenuitje. Ik bestelde een heerlijke pannenkoek met mozzarella, tomaat, basilicum en pesto. Ja echt! Het klinkt niet zo heel lekker op een pannenkoek, maar het was echt heerlijk! Echt heel erg lekker, als toetje had ik ook nog een 'appel geluk'. Dat was een warm appeltaartje met kaneelijs en slagroom, hmm. Wat zat ik vol daarna, maar wat had ik lekker gegeten zeg. En het was ook nog eens heel gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen