Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Grenzeloos verliefd

Grenzeloos verliefd
Hee iedereen! Nee, niet schrikken. Ik ben niet grenzeloos verliefd hoor, haha. Nee ik ga het over het programma Grenzeloos verliefd hebben, want dat vind ik echt een heel leuk programma om te zien!
Kennen jullie dit programma ook al?

Het programma is elke dinsdag avond op net 5 te zien. De naam zegt het al, het gaat over een programma over Nederlandse mannen of vrouwen die verliefd zijn geworden op iemand die in het buitenland woont. En meestal dan op iemand anders die ver buiten Europa woont en daar gaan ze dan naartoe verhuizen. Ik vind het programma zo leuk omdat het over liefde gaat, maar je ziet ook heel veel van dat andere land. Je volgt namelijk iemand uit Nederland, hoe die verliefd is geworden op een buitenlander en je ziet dat ze verhuizen naar het andere land en hoe ze moeten wennen aan de (cultuur) verschillen. Bijvoorbeeld afgelopen dinsdag emigreerde er een vrouw uit Nederland naar het Indonesische Lombok. En ik vond het heel leuk om dat land te zien en de gewoontes daar, daar eten ze bijvoorbeeld drie keer per dag rijst en koken ze op de grond, hebben ze geen normale wc (wat voor ons normaal is) en ook het douchen is anders. Het is gewoon een heerlijk programma om naar te kijken. Ik zou het zelf nooit doen, verliefd worden wel natuurlijk, maar verhuizen naar de andere kant van de wereld (zeg nooit nooit). Het lijkt me drie maal niets om zo ver van m'n familie en vrienden te wonen en het in andere landen hebben ze natuurlijk ook allemaal verschillende gebruiken en gewoontes.

Een andere keer ging er weer iemand naar Canada en die keer daarvoor naar Tunesiƫ. Echt een leuk programma om naar te kijken, ook als je een beetje van reizen houdt, heel leuk om te zien.

Ik zou zeggen, zeker kijken! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen