Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Tijd voor een film

The Best of Me
Heee! Het was deze week herfstvakantie mét echt herfstweer.. en dat betekent films kijken! En dan vind ik het persoonlijk altijd heel leuk om een bioscoopje te pakken. Deze week ben ik dan ook zeker naar de bios geweest en vandaag ga ik weer, hihi.

Afgelopen dinsdag ben ik naar The Best of Me geweest samen met een vriendin van mij. The Best of Me is een film gemaakt door dezelfde makers (Nicholas Sparks)
als The Notebook, Safe Haven en Dear John. Alle drie de films kende ik al, Safe Haven vond ik als enige minder. Het was dus weer een lekkere romantische film, daar houd ik wel van, haha. Ik was dus erg benieuwd naar de film. Ik zal niet uitgebreid vertellen waar de film over gaat, want dat is niet leuk natuurlijk. De film heeft enigszins iets weg van de Notebook, omdat het weer over een jong stel gaat die helemaal verliefd op elkaar worden en het meisje mag weer niet verliefd zijn op de jongen, omdat de jongen uit een slechte familie komt. En wanneer ze ouder zijn komen ze elkaar weer tegen. Dit is wel een hele beknopte beschrijving van de film, maar anders ben ik al aan het spoilen en dat is niet leuk. Ik vond het een hele leuke en mooie film. In het begin vond ik 'm niet zo goed, best wel slecht eigenlijk. Beetje nep allemaal en ook geen goed decor, maar toen de pauze was geweest, werd het alleen maar beter! Aanrader dus!

Vanmiddag ga ik dus weer naar de bioscoop :) Dit keer ga ik naar Pijnstillers. Een lekkere Nederlandse film. Hij draait al een tijdje in de bioscoop en ik wilde 'm al lang erg graag zien. Het is al de zoveelste verfilming van een boek van Carry Slee. Dat vind ik heel leuk, want ik heb vroeger alle boeken van Carry Slee gelezen en uiteraard, heb ik de films ook gezien, dus ben wel erg benieuwd weer!

Er zijn nog genoeg films die in de bioscoop draaien en/of nog komen die ik graag zou willen zien. Ik wil namelijk nog If I Stay zien, Dansen op de Vulkaan, die film is gemaakt door Nils Verkooijen! Echt gaaf! Die komt binnenkort ook in de bioscoop. Daarnaast wil ik ook nog heel graag Gooische Vrouwen zien, die komt in december in de bioscoop! Om de eerste film heb ik heel erg gelachen, dus de tweede wil ik natuurlijk ook zien. Ik wil ook nog steeds The Awkward Moment en Bad Neighbors zien. Die heb ik nog steeds niet gezien.. Nou, genoeg films nog die ik wil bekijken.

Heb jij deze films al gezien? Wat vond je ervan? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen